Субота, 20.04.2024, 18:01
Веселівська гімназія
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мои статьи [9]
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 121
Статистика
 Каталог статей
Головна » Статті » Мои статьи

Виховна діяльність

В И Х О В Н А      Д І Я Л Ь Н І С Т Ь

ВЕСЕЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РІЗНОПРОФІЛЬНОЇ ГІМНАЗІЇ

На сучасному етапі розвитку держава приділяє увагу роботі, спрямованій на відродження і перебудову національної системи освіти, як найважливішої ланки у вихованні свідомих громадян держави. Адже суспільство потребує громадянина освіченого, активного, який уміє жити і працювати в умовах демократизації, в обстановці зростаючої економічної відповідальності, уміє встановити контакти з іншими людьми, орієнтується в ситуаціях, що склалися. Враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу  в нашій гімназії створена специфічна структура виховної роботи.

За структурою виховну роботу можна поділити на чотири ланки:

-         виховна робота адміністрації;

-         робота соціальне - педагогічної служби;

-         робота класних керівників;

-         робота вчителів - предметників.

Перша ланка - діяльність адміністрації, що визначає такі функції:

-         організаційні(    створення    та    підтримка    життєдіяльності системи виховання, цілісності виховного процесу в гімназії);

-         контролюючі   (   контроль   усіх  ланок  виховного   процесу залежно від посадових обов'язків );

-         методичні (проведення методичної роботи з педпрацівниками);

-    координуючі ( взаємодія гімназії, сім'ї, суспільства).
Особливе місце в діяльності адміністрації займає особистий приклад.
Друга ланка - діяльність соціальне - педагогічної служби гімназії. До неї

входять : психолог, педагог - організатор, бібліотекар, медична сестра. Головна мета служби : вивчення та корекція розвитку особистості учня в усіх сферах його діяльності. Соціальне - педагогічна служба виконує організаційно - методичні функції ( робота з класними керівниками, допомога в проведенні виховних заходів, їхня якість та виховний ефект).

Третя ланка - робота класних керівників. Головне завдання - створення умов для розвитку особистості учня. Досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять : гурткова робота, робота за інтересами, вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування в гімназії та поза нею, взаємини з батьками, проведення виховних годин, бесід, екскурсій і т.д.

Четверта ланка - робота вчителів – предметників  на уроці;

-         заняття в пізнавальних та розвиваючих гуртках;

-         виховна робота під час проведення предметних декад.

Ми, педагоги, відповідальні за те, щоб наш учень і вихованець відповідав вимогам і умовам часу. У ньому повинні поєднатися такі риси свідомого громадянина України . як моральність, патріотизм, правова культура, духовність, активна життєва позиція, почуття обов’язку, відповідальність перед державою і самим собою, прагнення до самовдосконалення, самореалізації.

Тому в основу діяльності педагогічного та учнівського колективів покладено ідею А. Макаренка про єдиний педагогічний колектив, який об'єднаний загальною метою діяльності - створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості.

Категорія: Мои статьи | Додав: Rita (21.05.2009)
Переглядів: 597 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Форма входу
Пошук
Друзі сайту