П`ятниця, 19.04.2024, 22:23
Веселівська гімназія
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мои статьи [9]
Міні-чат
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 121
Статистика
 Каталог статей
Головна » Статті » Мои статьи

Н А У К О В О – М Е Т О Д И Ч Н А Д І Я Л Ь Н І С Т Ь

Н А У К О В О    М Е Т О Д И Ч Н А    Д І Я Л Ь Н І С Т Ь

ВЕСЕЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РІЗНОПРОФІЛЬНОЇ ГІМНАЗІЇ

Науково-методична робота – це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, що базується на досягненнях педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, конкретному аналізі стану навчально-виховного процесу та спрямована на зростання професійної компетентності кожного педагога, підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу гімназії, а в кінцевому підсумку – на удосконалення освітнього процесу, підвищення рівня навчальних досягнень учнів, їхньої вихованості, розвитку, та формування життєвих компетенцій.

Основна увага в методичній та науково-експериментальній роботі приділяється наданню дієвої допомоги кожному вчителю, формуванню нового змісту освіти, розробці, апробації та впровадженню нових програм, технологій, методів навчання, вивченню та узагальненню передового педагогічного досвіду.

Згідно із програмою науково-методичної роботи основними структурними елементами науково-методичної служби є:

1.   Науково-методична рада.

2.   Наукові керівники ЗОІППО.

3.   Районна методична служба.

4.   Кафедри ВНЗ, ЗОІППО.

5.   Предметні кафедри гімназії: природничих , суспільно-гуманітарних , фізико-математичних наук, іноземних мов, початкової освіти, управління.

6.   Тимчасові творчі колективи (групи).

7.   Психологічна служба.

8.   Методична служба.

9.   Наукове товариство учнів.

Базовими організаційними формами науково-методичної роботи є кафедри, науково-теоретичні, психолого-педагогічні та проблемні семінари, творчі групи вчителів, школа молодого вчителя, школа педагогічної майстерності, наставництво і консультації, стажування і самоосвіта, атестація, науково-практичні конференції, засідання педагогічної та науково-методичної ради, педагогічний консиліум, педагогічні читання, предметно-методичні декади, що є видами фронтальної, групової та індивідуальної форм роботи з учителями.

Провідною ланкою в організації науково-методичної роботи та системоутворюючим елементом є робота над єдиною науково-методичною темою «Профільне навчання як фактор формування і реалізації ключових компетенцій особистості вчителя і учня».

Внутрішні зв’язки, організація, координування та удосконалення роботи, забезпечення функціонування всієї підсистеми забезпечується основним керівним органом – науково-методичною радою.

Важливим структурним елементом є психологічна служба, що забезпечує діагностичну та інформаційно-аналітичну функцію і здійснює управлінський, педагогічний і психологічний моніторинг освітнього процесу.

Категорія: Мои статьи | Додав: Rita (21.05.2009)
Переглядів: 659 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Форма входу
Пошук
Друзі сайту